14.11.08

Cele mai frumoase funduri din lume

Anual, firma de lenjerie intima Sloggi organizeaza un concurs pentru alegerea celui mai frumos fund din lume. Editia de anul acesta a avut loc in Franta, la Paris, unde dupa indelungi dezbateri, o brazilianca si un francez au fost declarati detinatorii celor mai frumoase posterioare din lume.

Melanie Nunes Fronckowiak, in varsta de 20 de ani, si Saiba Bombote, de 27 de ani, au fost recompensati cu cate un cec in valoare de 15.000 de euro, un contract de modelling si o asigurare pentru partea corpului care le-a adus victoria.

"Sunt fericita ca am reusit sa ma impun in fata altor concurente cu un posterior cel putin la fel de atractiv ca al meu. Acum am sansa sa ma afirm pe plan international. Cu banii, nu m-am hotarat inca ce voi face, dar cred ca ii voi investi in imaginea mea", a declarat brazilianca Melanie.

Sursa: Articolul Miss si Mister Poponet, scris de Catalin Tivga si publicat in 14 noiembrie 2008 de Cancan

Niciun comentariu: